Dea Smäcker- i allra högsta grad.

drömmer om något helt annat.

Kategori: Morotskaka

ibland känner jag mig som en trasig skiva och det enda jag vill är att övertyga mig själv. 
men hur länge ska en behöva tjata. jag är nog trög. på mer än ett sätt. ett vis. ja, hela boken liksom.
 
men tror att tålamod och hårt arbete är lösningen på de flesta problem vi skapat i vår enfald. 
jag menar,vem styr mig. och mina val om inte jag? enmiljon och stjärnstopp erfarenheter senare men bara jag kan rädda mig. förklaringar och orsaker i all ära. men personligtansvar betyder mer. var god och bla bla bla.
 
jag vet nu, och jag är på väg. ett nej är närmare ett ja. och ett ja ändrar allt. 
det finns vissa saker som fattas dock. vissa saker som fattas här.
 
jag har en hel armé bakom migg de fångar mig när jag faller. 
 
Kommentera inlägget här: