Dea Smäcker- i allra högsta grad.

en kråksång.

Kategori: Morotskaka

det svåra är att börja. att inte veta hur. att tänka på det hjälper föga. kanske är det mer en känsla? jag bryr mig inte alls, men ändå mer än många andra. obehagligt.
 
jag vet vart jag vill att det ska sluta. jag vet var det ska sluta. det är inte ett alternativ.
när en tror att en funnit något som visade sig vara allt annat än, varför är det så svårt då att bara gå?
jag tänker på dig ofta. att jag inte ska tänka på dig främst.
 
fast du gör mig fortfarande yr. ibland glömmer jag att fråga mig själv varför.
varför jag gör vissa saker. varför jag anser att de är viktiga för mig.
 
 
fastän jag glömmer det ibland, och alldeles för ofta. det försvinner liksom. in i galenskapen. jag kan trivas där tänker jag, och när allting vrider mig ur led och jag ligger i sängen och tänker att nu ger jag upp.
skriker jag i kudden och hoppas att alla hör. att ingen hör.
 
kämpar för att synas med rädslan att bli sedd.
 
det är inte lätt.
men det är värt det.
i allra högsta grad.
Kommentera inlägget här: