Dea Smäcker- i allra högsta grad.

ge mig modet.

Kategori: Morotskaka

Hela mitt liv har jag gått med en dröm. Drömmen om närhet, varlig och öm.
Hela mitt liv har jag väntat på något, åren har kommit och åren har gått.
Hela mitt liv har jag gått med en bild. Bilden av världen gränslös och vid. Hela mitt liv har jag väntat på någon. Någon som kan ta mig bort här ifrån.
De säger att det finns något. Men jag har aldrig sett det här. De säger, det kommer. Men en vet aldrig riktigt när. Hela mitt liv har jag vätat på någon jag kan älska och vårda mig om. Hela mit liv har jag förberett mig. Hela mitt liv har jag väntat på dig. 
 
 
Jag vet jag vet jag vet. inte ska en bry sig om sådant. och inte fan ska en tala om det. inte ska en vara människa nog att erkänna att en vill ha någon nära. alltså nära. på riktigt. hudnära och innanmätesnära. någon som får en att se världen lite annorlunda. och jag behöver det nu. ögon som bor vid mig. och jag behöver det nu.
kärlek på riktig. svår, besvärlig, bråkig, tokig, obehaglig, skitjobbig, fantastisk kärlek
 
ja, jag behöver någon. som får mig att känna att jag får någon att känna. något alls.
men kanske mest av allt behöver jag någon som vill ha mig nära.
 
hej då.
 
Kommentera inlägget här: