Dea Smäcker- i allra högsta grad.

rövsmör. så att säga.

Kategori: Morotskaka

Men bröl liksom. Jag har suttit framför datorn hela jävla dagen, och än är jag inte klar. ska upp tidigt imorgon och det mina vänner, det är INTE min grej.  har varit på vansinnigt dåligt humör hela dagen. och förmodligen är jag det fortfarande. shoffat huvudet fullt har jag också gjort. vilket jag verkligen H A T A R. och inbillat mig både det ena och det andra. sur ni vet. så det känns i hela kroppen. vansinnig. som jag blir ibland.det är inte alls kul.
 
jag har ont i munnen. i naglarna och i huvudet. jag har gjort ett helt arbete och insett att det förmodligen inte alls är så damen önskar att vi skall genomföra uppgiften. jag har fått ont i magen och insett att livet är tämligen snett ibland.
 
jag känner inte igen mig själv. och jag vet inte alls vem jag är.
ibland kan jag se små glimtar och få för mig att jag är i närheten. det är jag inte.
jag har liksom glömt vad jag håller på med och varför. jag har inget mål med det här. vilket liksom ytterligare spär på galenskapen jag tidigare nämnde. 
 
fan vad jag hatar det här. och fanders att jag ska på vägledning imorgon. och kommer få bekräftat att jag gjort helt åt pipsvängen fel.
 
får skylla mig själv.
jag suger idag.
idag suger.
 
hejdå.
 
Kommentera inlägget här: